Fwd: Hello.



---------- Forwarded message ----------
From: Barr Adolf Mwesige <izumi@takamatsu-shoji.co.jp>
Date: Friday, September 25, 2020
Subject: Hello.
To: bar.adolfmwesige@gmail.com


Goedendag Mijn liefste vriend, ik ben advocaat Adolf Mwesige, ik heb uw
toestemming nodig voor de transactie van $ 2.600 miljoen Amerikaanse
dollars, in het codicil en het laatste testament van een overledene die
toevallig mijn cliënt is. een burger van uw land '' die dezelfde naam
draagt ​​als u. Ik wil graag dat u aangeeft dat u geïnteresseerd bent in
het ontvangen van de overdracht van ($ 2.600 miljoen Amerikaanse dollar)
die is achtergelaten door mijn overleden cliënt. Volgens mijn onderzoek
ben je misschien zijn neef of naaste familieleden. Het IMF is al
begonnen met hun jaarlijkse auditie en ze mogen dit fonds in beslag
nemen als ze merken dat de account niet langer actief is. Daarom heb ik
contact met u opgenomen.

Ik zal meer duidelijkheid over het onderwerp geven zodra ik uw antwoord
heb ontvangen. Hieronder staat ook mijn telefoonnummer voor verdere
discussie over de kwestie.

Met vriendelijke groet,
Adolf Mwesige.
Tel: +228799-80-031


Opmerking: als u dit bericht in uw spam- / bulkmap hebt ontvangen, is
dat vanwege de beperkingen die door uw internetprovider zijn ingesteld.

Comments

Popular posts from this blog

Affiliate Movie Streaming Scam Service

FROM CHASE BANK REGARDING YOUR CASHIER'S CHECK

Fwd: ATTN: ACCOUNT HOLDER,