Cienījamais e-pasta īpašnieks / fonda saņēmējs!



---------- Forwarded message ----------
From: William William <williamwilliam956@yahoo.com>
Date: Saturday, September 26, 2020
Subject: Cienījamais e-pasta īpašnieks / fonda saņēmējs!
To:


Cienījamais e-pasta īpašnieks / fonda saņēmējs!

Es nosūtīju jums šo vēstuli pirms mēneša, bet es nedzirdēju no jums, es esmu
nezinu, vai jūs to saņēmāt, un tāpēc es to sūtu vēlreiz, pirmkārt, es esmu
Kristalina Georgieva kundze, pašreizējā Starptautiskā Valūtas fonda rīkotājdirektore un priekšsēdētāja.

Patiešām, mēs esam pārskatījuši visus šķēršļus un problēmas, kas bija saistīti ar jūsu nepabeigto darījumu, un nespēju izpildīt pārskaitījuma maksu, kas iekasēta pret jums par iepriekšējām pārsūtīšanas iespējām. Skatiet mūsu vietni, lai saņemtu apstiprinājumu. 38 ° 53′56 ″ N 77 ° 2 ′ 39 ″ R

Mēs, Direktoru padome, Pasaules banka un Starptautiskais Valūtas fonds (SVF) Vašingtona, DC kopā ar ASV Valsts kases departamentu un dažām citām attiecīgajām izmeklēšanas aģentūrām šeit, Amerikas Savienotajās Valstīs. ir pasūtījis mūsu ārvalstu maksājumu pārskaitījumu nodaļu Bisc Bank of
Togo izsniegt jums VISA karti, kur jūsu fonds ir USD 1.500.000.00
tiks augšupielādēts, lai turpinātu izņemt jūsu fondu.

Izmeklēšanas laikā mēs ar satraukumu atklājām, ka korumpēti bankas ierēdņi, kuri mēģina novirzīt jūsu naudas līdzekļus privātajos kontos, nevajadzīgi aizkavēja jūsu maksājumu.

Šodien mēs paziņojam jums, ka Togo Bsic banka ir ieskaitījusi jūsu naudu VISA kartē un ir gatava arī piegādei. Tagad sazinieties ar Bsic bankas direktoru, viņas vārds ir Mariam Mohammed kundze, e-pasts: (infobsicbank.com@gmail.com ).
Nosūtiet viņai šādu informāciju par jūsu akreditētās ATM VISA kartes piegādi uz jūsu adresi.

Tavs vārds / uzvārds ============================
Jūsu izcelsmes valsts =======================
Jūsu mājas adrese ===========================
Jūsu pasta indekss ==========================
Jūsu tālruņa numurs =========================
E-pasta adrese =============================

Ar cieņu
Kristalina Georgieva kundze

Comments

Popular posts from this blog

Affiliate Movie Streaming Scam Service

FROM CHASE BANK REGARDING YOUR CASHIER'S CHECK

Fwd: ATTN: ACCOUNT HOLDER,